СІМ’Я І ШКОЛА
Спеціалізована школа № 155 усвідомлює себе як єдиний організм, у якому органічно взаємно збагачуються культура кожної окремої сім’ї та інституціональна культура школи. Ми сприймаємо кожного окремого учня/ученицю як квінтесенцію генетичної культури, яка передавалась через тисячі років поколіннь прародичів. Тому, для нас кожен учень - носій прадавньої культури сім’ї. Саме через цю молоду особистість кожна сім’я бачить продовження своїх сімейних цінностей у майбутньому. Вже сам факт того, що окремо взята сім’я ввжає за необхідне, щоб цінності та переконання спеціалізованої школи № 155 стали невід’ємною частиною її багатовічної сімейної культури, є потужним об’єднуючим фактором. Такі учительські та батьківські якості, як доброта, вимогливість, справедливість, неухильна оріентація на досягнення мети - це професійні якості. Так, ми вважаємо, що так само, як учитель, так і тато і мама, є порфесіоналами. Професіонали читають професійну літературу, використовують свої сильні сторони (Strength), перемагають свої слабкості (Weaknesses), використовують можливості (Opportunities), зважають на загрози (Threats). Основа взаємодії учителів та батьків, це - погляд, жест, інтонація. Інтелігентність стосунків - основа нашої інституціональної культури. |
|